Min helg!

Har inte haft någon lust att skriva på några dagar, men tänkte att ja kunde skriva några rader idag. :)
I fredags så va jag och Henke bjudna på middag hos syrran och Anders, super god mat! Anders jobbar ju som kock och lagar så sjukt god mat. Fick riktigt gott kött med potatisgratäng. Sen så spelade vi monopol och fick ännu mer godsaker. Choklad-fondue och en massa frukt, chips och dipp å lite småplock. Det kändes som vi rullade därifrån! :P
Kan ju tillägga att jag vann på monopolen också, ganska överlägset! ;D Hehe
 
Mumsigt ska ni veta! Hehe

På lördan så åkte vi till Kilafors på garaget-träff. Va lite ljudtävlingar och sånt också, jag är ju inte så jätteintresserad direkt, men de kan vara kul att få umgås en dag! Henke provspelade sin bil och det gick bättre än han trodde så de va lite kul!
Sen åkte vi hem en snabbis för att käka och duscha mm. För att sen åka ut till läkerol på skogen-träff. Men ja orkade bara vara där en timme för ja frös så himla mkt, så då skjutsade älsk hem mig! :) Sen så drog jag och Lotta på max och tog en glass och snackade lite skit. Efter de så mötte vi upp pojkarna på Urfjäll, men va bara där en kort stund sen åkte vi hem för att mysa lite och sova.

Idag så har ja varit hemma nästan hela dagen, förutom när ja och Lotta åkte ut till Hemlingby för att gå spåret. Tycker faktiskt att det är rätt skönt att få komma ut och röra på mig lite, man känner sig lite duktig efteråt iaf! :)
Sen har vi inte gjort så mkt idag, legat på soffan och kollat klart på OC avsnitten och myst lite bara.

Men imorn så ska ja åka med Pappa till Härnösand, han skulle dit och lämna lite grejer så ja tänkte åka med som sällskap. Alltid trevligt att få träffa pappa lite också, det händer ju inte så ofta som man hade önskat längre.

Men nu ska ja fixa lite inför imorn och gå och lägga mig tror ja, ska upp vid halv 7 om ja inte minns fel.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0