Jag hoppas att det är en dröm, för nu vill jag att det här ska ta slut!

Idag så har det varit en väldigt jobbig dag här hemma! Donna har gått och blivit dålig, har varit hos veterinären. Dom kunde dock bara konstatera att hon hade väldigt väldigt ont.
Dom trodde att hon hade fått livmodersinflammation, diskbråck eller någon annan ryggskada. Jag "hoppas" eller vad man nu ska säga att det endast är ryggen som spökar. För då kan hon iaf vara hemma med smärtstillande och vila upp sig ett tag.
Och om det är livmodersinflammation så finns det inte så mycket att göra. Känns skit-tungt om ja ska va ärlig.
Ser inte fram emot att sova.. fan, det här va nog bland det värsta som kunde hända just nu.
Så nu kommer jag att få vara hemma med henne 24/7, för vid minsta tecken på att det blir värre måste vi åka in igen. Ska iaf på återbesök till veckan och se hur vi ska fortsätta.
Känns iaf skönt att hon har fått smärt stillande. Vart så himla glad idag att hon ens ville gå själv, eller när hon viftade på svansen.
Men hon tror nog att hon är frisk nu när hon inte känner någon smärta. Svårt att förklara för en hund hur smärtstillande fungerar eller att veterinären har sagt att hon måste ligga stilla så mkt som möjligt.
Allt gick så fort bara. Och jag som hetsar upp mig och blir så himla orolig för minsta lilla, fast det gör väl iof i princip alla när det handlar om sina älsklingar...

Nu vill ja bara skämma bort henne så mycket jag kan och umgås med henne hela tiden.

Over and out
 
Det finns ingen finare än dig gumman, jag älskar dig! <3

Vid såna här tillfällen så hoppas jag att det finns någon där uppe. Som ser ner på oss och förstår att det inte är hennes tur, inte just nu!


PS. Malin! Vet inte om Henke sa till dig att ja inte kan hänga med imorn, men ähh, ja hör av mig imorn för säkerhets skull!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaw :/ Hoppas hon blir bättre! :) Håller tummarna.

2009-09-26 @ 00:05:51
URL: http://idaeeriksson.blogg.se/
Postat av: malin

jag ska jobba jag. så jag följer inte med heller..

2009-09-26 @ 00:09:09
Postat av: Therése

Meeeen.. lillpluttan !!!!

Hoppas verkligen hon blir bättre <3

2009-09-26 @ 16:39:23
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0