Gäääsp, är skittrött nu!

Åh vilken dag säger jag bara..
Först satt jag i förhör. Så åkte vi med Donna till veterinären, det gick riktigt bra. Hon va mycket bättre, så det är förmodligen typ ryggskott. Så nu blir det lite mer medicin och mycket vile. Sen så ska hon nog börja bli bra snart igen. :)
Sen så åkte vi runt till minst 100 affären (kändes de som!) för att hitta xbox spel, alltså inte till 360. Och tydligen så verkar dom ha slutat sälja såna spel. Efter mycket om och men så hittade vi lite spel på Jula av alla ställen. Vi fick nämligen en xbox av mormor å morfar imorse, så då tyckte vi att vi kunde behöva nåt spel också. Men ja ska nog beställa nåt från internet istället.
Sen så hann ja va hemma i ungefär 3 minuter så ringer syster och undrar om ja kan följa med på stan, så då gör jag det, är där nån timme.
Sen åker ja äntligen hem och lagar mat! :) Skinkstek med pressad potatis, sås och äppelmos, supergott! Och så bakade jag en äppelpaj för vi hade en massa äpplen som vi ville bli av med. :)
Nu på kvällen så åkte Henke till affären för att köpa glass till pajen. Då hade han blivit påkörd av en bil bakifrån, så himla typiskt. Men det gick rätt bra iaf. Älskling är på akuten nu för att kolla upp nacken som han fick lite ont i och bilen klarade sig utan större skador.

Orkan knapt hålla upp ögonen nu, men vill helst inte sova innan Älsk kommer hem. Men ja kommer nog att somna inom några minuter vare sig jag vill eller inte.. :P

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0