Godmorgon!

Tjohoo, idag så klev jag upp vid 7 för att gå spåret med syster idag igen. Börjar gå riktigt bra nu faktiskt, men det är lite jobbigt att kliva upp och se att det är 5 grader ute. Då vill ja nästan bara gå och lägga mig igen och dra täcket över huvudet! :P
Funderar på om ja ska vara lite duktig och städa lite idag, har absolut ingen lust, men skulle kännas grymt bra att ha det gjort!
Ska iaf laga lunch åt Älsk idag, han fick inte med sin nån imorse så han kommer hem och äter med mig. Lite mysigt tycker ja, men förmodligen så kommer han bara kasta i sig maten och sen dra igen så han hinner tillbaka i tid.
Näe usch, nu kom ja in i en riktig trött period, förstår inte vad det är med mig, hehe. Men det är väl bäst att jag går och gör nåt nu så ja inte somnar. Gääsp..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0