Ingen bra dag för mig verkar det som!

Vakna imorse och kände mig lite krasslig. Käka lite frulle och gjorde mig i ordning, men den kom upp igen relativt fort. Så imorse fick ja ringa och sjukanmäla mig från jobbet, tyckte inte det va så snällt att smitta dom andra, plus gästerna. :P
Igår va vi iaf i Valbo, va på djuraffären och kollade på massa fiskar. Håller på att planera akvariet som ska fixas till nu i höst. :)
Sen så köpte vi bestick, en massa ljus, spånskivor och lite småkraffs. :) Köpte lite sand också till akvariet.
Så idag blir det bara lungt, kollar på Ice Age 3 med älsk och sen ska vi tvätta. (Får se om ja kan få han och tvätta, jag är ju faktiskt hemma och sjuk!  ;P Hihi)

Jaja, nu ska ja kika lite på filmen.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Ida

Okey.. När kommer ni upp nästa gång då? :)

2009-09-07 @ 13:56:05
Postat av: Ida

Hehe jadu.. Det var en bra fråga :p

2009-09-08 @ 02:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0