Jag <3 Lördagsgodis!

Har precis kollat på film, wild child. Va väl inte den bästa, rätt förutsägbar. Och så har ja käkat lite chips och choklad, hehe. Ja älskar lördagar.
Men nu måste ja nog ta ut lilla Donna, inte roligt eftersom jag är så sjuukt mörkrädd. Och ingen verkar vara vaken för att hålla mig sällskap, dålig stil! ;P
Jag har börjat på min halsduk också, den kommer förhoppningsvis bli klar till nästa jul om jag har tur. Men det går bra iaf tycker jag. Lyckades till och med att kolla på film samtidigt, imponerande! Haha
Men nu känns det som att ögonen snart går i kors så nu måste ja ta ut hunden så ja får sova! Ja hoppas att ja inte stöter på några läskiga gubbar där ute, så kommer ja nog börja böla..

Nattinatt!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0