Min mamma är bra söt. :)

Jag har ju som sagt mått rätt så dåligt den senaste veckan, har fortfarande ont i armen. Satt och grina imorse för ja va så less och hade så himla ont. Ringde till vårdcentralen men dom va lika pedagogiska som vanligt. Allt hon sa va typ:

HC - Ta tre ipren om dagen hela helgen så kommer svullnaden gå ner.
Jag - Men jag är ju inte svullen.
HC - Men om du tar ipren så går svullnaden ner.
Jag - Okej, men jag är fortfarande inte svullen. Men ja får väl lov att käka ipren då.
HC - Men de låter ju bra, så kommer svullnaden gå ner. Hejdå, klick.

Ja visste seriöst inte va ja skulle göra, har dom standard svar till alla som ringer.
Vänta tre dagar och ät ipren.
Man får ju samma svar varje gång.
Undra vad dom säger om nån ringer in och har brytit armen då? Jaja, men käka ipren i 3 dagar så ska du nog se att det blir bättre.

Så ja ringde mamma för att gnälla lite och det är nog det bästa som finns när man inte mår bra. Prata med lilla Mamma. :) Så Hon gav mig pengar till "mini-medicin". För när ja va liten så fick ja alltid lite mini-medicin om ja mådde dåligt. Det är nämligen lite godis, eller nåt annat gått, lite av det som man är sugen på helt enkelt.
Så nu sitter jag i soffan framför tvn med chips, dipp och cola. :) Riktigt fin middag ska ni veta!

Men nu ska ja kolla på lite gossip girls tror ja, lär passa på när Henke inte är hemma. ;P

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0