Myskväll, all by my self ;)

Sitter i soffan och hickar för fullt, dumma hicka! :(
Har iaf varit i bollnäs hälsat på och käkat god mat, mums mums! :) Fick en födelsedagspresent också, en jättestor fin ljuslykta som man kan ha blockljus i. :)
Ikväll så har ja iaf myskväll all by my self, hade ja iof igår också, men idag så har ja lyxat till det med lördagsgodis, och cola! :D
Men nu så tog ja en paus från filmen och msnar med min babe Therése. <3 Hon har ju flyttat till storstaden Uppsala nu, min lilla tös börjar bli vuxen! ;P Hihi Så hon är duktig och pluggar och har sig. Hmm, tänk om man vore så duktig.
Men kanske kommer till våren! ;) Hehe
Imorn bitti ska ja upp tidigt, Jenny å Anders kommer och hämtar mig så ska vi åka ner på Hotellet och käka frukost med mina föräldrar som tydligen är i stan. Och dom har inte sagt nånting, dålig stil mamma å pappa! Skärpning! ;P Tur att man ringer dom ibland för att kolla vart dom håller hus. Dom va några 100 m ifrån vår lägenhet, men vi va iof inte hemma. Men iaf! ;P
Undra om ja ska kolla klart på filmen nu så ja kan gå och sova. Och så tänkte ja ringa och kolla statusen på min sambo innan ja nattar, men han lär väl bli borta ett tag om ja känner han rätt. Bil-kåta lilla saken! ;P Men ja älskar an iaf! ;D
Märker att ja är rätt övertrött nu, vart väldigt många  smilisar.. Jaja, Nattinatt!
Passa på att bjuda på en bild på den blonda skönheten Therése! :D

Over and out


Miss you babe, vi är alldeles för långt ifrån varandra! <3


:)


Kommentarer
Postat av: Therése, your darling

HIHI. Puss på dig min kära.

<3

2009-09-06 @ 00:00:08
URL: http://grasmatta.blogg.se/
Postat av: malin

men varför är du all by yourself?

2009-09-06 @ 20:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0