Satsar på våran 2010

Idag så har det varit lungt här hemma. Har städat lite, suttit vid datorn och varit ute och power walket (Hur de nu stavs :P ). Va ute till udden och vände och Donna fick bada lite. Först va hon livrädd för vattnet, men sen så kastade vi i lite pinnar och då kastade hon sig i. :)
Käkat enchiladas gjorde vi också nyss, mums! :D
Men nu sitter ja och degar i soffan och väntar på att vi ska kolla på film. Myspys!

Ska iaf börja försöka gå ut på en power walk nu så ofta som möjligt, behöver verkligen gå ner i vikt. Har gått upp sjukt mycket det sen förra sommaren. Känns inge vidare. Har inte råd att bara leva på nyttig mat heller, det är ju svindyrt! Och ja kan inte sluta äta heller, för då blir ja så grinig! ;P
Men planen är iaf att ja ska börja äta lite mindre av den vanliga maten, äta väldigt lite godis och sånt. Plus att börja motionera. Även om det inte blir nån wow-effekt så borde det ju hjälpa lite. Skulle egentligen behöva rida, men om man varken har körkort eller pengar så är de svårt. För ridning är ju iaf motion som ja tycker är rolig. Men får se hur de blir, kanske man ska börja simma? Tycker de är så mysigt på hösten att dra till simmhallen. :) För ja vet ju med mig själv, att om jag inte tycker att det är kul så ger jag upp efter typ en vecka! Hehe
Japp, ja vet att jag har dålig självdisciplin!
Ja satsar på våren/sommaren 2010, då ska ja va snygg igen! ;)

Men nu ska ja som sagt kolla på film!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0