Sov-time!

Sitter i soffan (som ja iof alltid gör när ja sitter vid datorn) och börjar bli jättetrött. Trots att ja har tagit flera power-naps idag, men det har verkligen behövts! Har känt mig helt slut som människa.
Är iaf glaf att ja har min älskling hemma! Han tvätta när ja låg och sov, sen köpte han max åt mig på kvällen, skjutsade ner mig på söder zoo så ja kunde få kolla på fiskar. Så även fast ja har varit på riktigt dåligt humör idag så är ja så glad att jag har han, fast ja är dålig på att visa det. Jag älskar dig min fina Henke! <3

Såg iaf skitcoola fiskar på zoo affären, synd att man inte har en massa pengar, för då hade jag storshoppat! Hehe, fast idag så köpte jag ingenting. Vill fundera lite på va vi ska ha först, så dom passar ihop med temperatur å allt sånt. Tänkte ju faktiskt försöka få dom att överleva! ;P Såg en så himla fin liten haj som ja verkligen verkligen ville ha! Men han i djuraffären sa att dom överlever nog bara ett år i vårat lilla akvarium, och de känns ju lite taskigt faktiskt! :/ Så ja får nog skippa det just nu. Tydligen så kan dom bli nästan 3 meter om man har dom i typ en bassäng eller liknande, hehe. Men i vårt lilla akvarium skulle dom nog bli runt 40 cm, och bara det blir för stort om man ska ha 2 stycken!
Skulle va riktigt kul att åka förbi akvarielagret och kolla, där har dom ju verkligen hur mkt som helst! Så där borde vi ju hitta nånting som vi blir nöjda med. :)

jaja, nu ska ja nog gå och sova, va nyss ut med Donna i blåsten. Nu är det höst!

Over and out


Tillsammans så är vi vackrast i världen, jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vilken fin bild på er två! :)

2009-09-08 @ 02:08:22
URL: http://idaeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0