Film-mys <3

Sitter och dricker cola och känner mig lite nyvaken. Kolla på en film med älsklingen men ja slockna rätt fort, haha. Men nu är jag vaken igen och ska försöka dricka lite cola så jag vaknar.
Det är så himla mysigt att vara hemma bara vi två på kvällarna och mysa, det är nog det bästa jag vet. :) Ska strax slå igång en till film och käka lite chips och dipp, får ju passa på när det är lördag. ;)
Couples Retreat (Trubbel i paradiset) blir det nu, verkar rätt rolig. Jag älskar ju komedier, och romantiska komedier. Fast det sistnämnda är ju inte Henke så överförtjust i. ;)



Over and out


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Såg den häromdan ! :) Tyckte den var jättebra och vilken miljö!!



Ja men skoter är så jäkla kul :P Även om inte jag har kort å får köra.

2010-02-12 @ 16:17:41
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0