Förkyld

Känner mig sjuk idag. Förkyld och ont i öronen, hoppas att öronen beror på förkylningen bara så det inte är en öroninflammation på g.
Helgen har varit riktigt lugn, men det har varit skönt. Har knappt lämnat lägenheten, bara när vi va tvugna att åka och handla mat. Haha Men igår kändes de inge vidare att vara utomhus heller så, jäkla skitväder!
Får se om vi ska jobba i veckan, skulle ju vara ganska bra för ekenomin iaf! Särkilt eftersom vi måste vara lite lediga sen också.

Men nu ska ja göra en sen frukost tror jag! :)

Over and out

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja den är ju det :/ Hehe okej. Vad är det för priser oså där då? :p Nä men precis, haha :)

2010-02-21 @ 13:14:48
URL: http://idaeeriksson.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag menade på cafèt :p Ja dem priserna har vi kikat på, och tar man det billigaste oså blir det ju inte så dyrt, som sagt :) Puss!

2010-02-21 @ 23:08:00
URL: http://idaeeriksson.blogg.se/
Postat av: Ida

Okej, men det lär ju vara billigare än 300:- iaf :p usch va sugen jag är på att åka! :p

2010-02-22 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0