Godnatt

Henke kom inte hem idag heller.. Bilen vart inte klar på mekonomen, skit också! Måste säga att vi är så besvikna dom, mycket krångel och feluppgifter. Hoppas verkligen Älsk får hämta bilen imorn annars kommer ja nog bli riktigt arg känner jag!
Ja har verkligen inte gjort nånting idag, jo jag har varit hundvakt till lilla Fanny men förutom det då har jag växlat mellan datorn och tvn hela dan. Har varken haft ork eller lust att göra nåt annat.
Men imorgon så SKA iaf Henke komma hem! Och om bilen nu inte skulle vara klar så har vi en reservplan för helgen. Men ja hoppas verkligen att den blir det, börjar bli fruktansvärt less nu!
Ska ju jobba i helgen också, som vanligt. Därför skulle Henke vara ledig lite i veckan istället, men så blev det ju inte. Ibland så önskar ja verkligen att man hade ett 7-4 jobb 5 dagar i veckan och där man fick lite extra betalt och lite extra uppskattning för helgjobb och övertid. Men man ska väl vara nöjd att man har ett jobb, och det är jag. Men känner endå att jag behöver gnälla av mig litegrann..
Nu ska ja iaf gå och lägga mig och kolla klart på dom 2 sista avsnitten på sex and the city boxen som ja har fått låna av min super snälla syster. Kan ju säga att dom har varit väldigt uppskattade.
Oj va långt de vart, bäst att gå och lägga sig nu kanske..

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0