Mini-semester? Ja tack!

Varken blogg.se eller fejjan verkar vilja fungera som det ska idag, inte hela världen men lite irriterande.
Jag och Therése funderar på att ta en liten minisemester i början på mars, skulle vara sjukt kul! Men ska kolla upp detaljerna lite noggrannre imorn. Tror vi behöver komma bort en liten stund. Självklart så ska vi dra med Älsklingen också, plus att vi ska kolla om några fler vill hänga på så fort vi har kollat upp allt. Men de skulle vara så sjukt kul! :D
Ligger i sängen och bloggar idag, haha. Gillar inte att vara uppe själv så jag och datorn gjorde Henke sällskap när han skulle sova. Han ligger och snosar såmysigt här bredvid mig! :)
Har blött näsblod idag, första gången på åratal. Ja sa till pappa att jag misstänkte att det var en stroke, men han trodde inte på mig, haha. Näe då, men 2 gånger litegrann och en gång rejält. Tycker verkligen att det är så fruktansvärt äckligt med näsblod!
Kände att ja blev sjukt trött av att ligga och lyssna på Henke som ligger och andas sådär tungt och mysigt som man gör när man sover. Ska nog göra samma sak för nu orkar ja knappt hålla upp ögonen!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0