Snart är det måndag igen

Har inte hänt så mycket som vanligt. Har varit och solat med Malin på söder, men ja gillade inte deras solarium. Ska nog prova sola på brynäs nästa gång.
Kollade på film ikväll igen, The pool boys, va väl helt okej. Men ingen film man kommer se fler gånger tror jag.
Har precis kvällsfikat med lite té och hemmagjorde biscotti, riktigt gott. :)
Sitter och funderar lite över alla hjärtans dag också, ja är ju en riktig sucker för såna helger. Men det är ju så himla svårt att försöka planera och komma på överraskningar, särkilt eftersom jag inte är superrik direkt. :P Men nåt kul blir det nog, det är ju endå en vecka kvar så...
Men nu ska jag nog gå och natta!

Over and out

Va tvungen att lägga några en bilder från när jag sov över hos Malin i veckan. :P






Hähähä

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0