Godmorgon

Vaknade nyss på fredriks soffa och insåg att ja måste ha somnat rätt fort igår under filmen, haha. Nu har jag råka somnat på soffan varje kväll, jag förstår inte. Men men, larmet ringer om mindre än en timme så jag funderar på att hålla mig vaken.. Igår så åkte vi iaf ut till våran bil som svår ute i täby och är trasig, för vi trodde att vi ev. Skulle hinna kolla på den. Och då fick vi en väldigt otrevlig överraskning! Båda dörrarna på ena sidan och backspegeln är repig och bucklig, typiskt att dom missade framskärmen som vi ville byta, men vi ska kolla lite noggrannare idag när det är ljust. Men så himla typiskt! Lägger in en bild på nästa inlägg, för det här verkar inte vilja funka. :p Over and out

Kommentarer
Postat av: Jossan, Nytorp

Hej, Har ni kraschat med bilen?

2010-01-30 @ 19:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0