Ja har en plan! ;)

Nu har vi iaf varit och storhandlat. Satan va kallt de är ute! Brr. Om det inte vore för Donna så skulle ja helst inte visa mig utomhus först det har blivit liite varmare. Dock så verkar det som att det skulle bli kallare imorn, riktigt onödigt måste ja säga!
Köpte ett nytt guitar hero spel idag aerosmiths spel, så ja har nåt att roa mig med här hemma. :)
Har också köpt en massa frukt, tänkte ju försöka bli lite nyttigare på vardagarna iaf. Inte så mycket godis och läsk som det har blivit innan. Fast när vi jobbar så lever ja ju iof på cola för att hålla mig vaken. :P Men ja tänkte försöka bli nyttigare här hemma, på vardagarna, när ja inte jobbar. Haha. Det lät ju som väldigt bra plan som till och med jag borde kunna följa. ;)
Fast ja käka iof Max idag, men från och med NU! Haha

Nej nu blir det persikor och guitar hero.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0