Nya datorn

Har nyss varit och fikat med Lotta på donken, mysigt. Sen åkte vi ut till pojkarna i garaget och kikade lite också. :)
Nu känner ja mig riktigt seg måste ja säga, funderar på att gå och lägga mig. Men så kom jag ju på att ja inte har provat har blogga med min nya dator som ja fick hem igår.
I'm in love! Den är underbar, den har allt jag behöver och en massa andra saker, haha. Så den här tänker jag vara rädd om, har inbyggd webbkamera också så jag funderade på om ja skulle knäppa en bild, men ja kom fram till att jag inte orkar! :P
Jaja, nu ska ja ringa mitt hjärta och höra om han tänker komma hem och sussa med mig, men då får han nog lägga på ett kol för ja kommer nog somna inom en väldigt snar framtid! ;) Det är så underbart att få komma hem och sova i sin egna säng, och imorn så får vi dessutom sovmorgon! Helt underbart! <3

Over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

Josssan: Näej vi har inte kraschat bilen. Det va en klant-gubbe som backade in i oss när bilen stog parkerad. Synd att det inte finns bäst-före datum på gubbar i trafiken, dom är ju en trafikfara anser jag! :p

2010-01-30 @ 23:21:18
URL: http://criollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Attans, ja vissa borde inte få ha körkort :(

2010-01-31 @ 15:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0