ÖÖHH?

Har känt mig lite nere sen igår. Har ju inte haft riktiga humörsvängningar på flera månader, men ja misstänker att det är något sånt.
Läste nyss ett inlägg hos Emma crazygirlinthisworld.blogg.se om att planera. Jag är precis lika dan och vill planera allt. Hon skrev också att hon trodde att det kanske berodde på att man va stressad och jag håller med.
Jag är livrädd över att sitta i gungstolen om 50 år och ångra allt man inte gjorde eller inte hann med. Att man inte levde livet när man va ung eller va mer ansvarsfull och tog tag i livet i tid.
Ja vet iaf att om ja hade möjlighet så skulle ja resa jorden runt. :)
Det är sånt här ja tänker på när jag har mina "pms-dagar".
Förmodligen så ska man inte tänka för mycket, utan passa på att leva och inte vänta på att livet ska börja..

Nej usch vilket deppigt inlägg, är inte så hemskt som det låter. Har lite funderingar bara. Men ja får väl slänga in ett mongo-kort på mig själv för att lätta upp stämningen lite. ;)

Men tydligen så kände min dator för att vara lite extra cp idag så ja kunde inte ladda upp nån bild, typiskt!

Over and out

Ps. såg att ja inte fick länken att fungera heller, tror kanske att det hänger ihop med att min hjärna inte fungerar idag. Så ni får klippa och klistra själva. ;)


Kommentarer
Postat av: Emma-Missafallen-fortsättningen

Ok, ja det är riktigt svårt, vi ska ta det lite som det kommer, plugga klart nu först, och sen resa vår thailandsresa och njuta :) Sen så.

Vad gör du idag ?

Kram

2010-01-08 @ 10:38:13
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0