Väntar.. <3

Har inte haft nån lust att skriva här på ett tag, men ja tänkte tala om att ja lever iaf. ;)

Har haft en riktigt lugn dag idag. Först va vi i Valbo och ja köpte ett par nya jeans-tights, mina förra gick sönder. :( Så nu köpte jag mig ett par mörk-blå. Ja älskar jeans-tights, känns som att ha kalas-byxor på sig, eller det kanske är det dom är egentligen. Haha
Sen så tog ja mig ett långt bad med ansiktsmask, inpackning och hela kittet. Men ja ska alltid ha så himla varmt när ja badar så jag blir typ helt död när ja är klar. Hehe
Sen kom Älsk hem en sväng och vi käkade pizza för ingen av oss orkade laga mat.
På kvällen har ja mest suttit i telefon och så gick ja en lite längre kvälls-promenad med Donna. Va riktigt skönt faktiskt!
Nu väntar ja bara på att Henke ska komma hem igen, börjar bli långtråkigt att vara hemma själv nu!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0