Är så hungrig!

Sitter och väntar på att min söta sambo ska komma hem nån gång så vi kan åka och handla mat som vi kan laga, håller på att hungra ihjäl utan att överdriva. Funderar på att pika honom om att om ja ska vänta så här länge för att han vill att vi ska äta tillsammans kan han nog laga maten själv också. :P Inte för att det är super sent just nu kanske, men ja vet hur det brukar bli. Tycker inte det är mer än rätt..
Har fixat en egen header idag också, inte så flashig kanske, men bättre än ingen alls! ;)
Nä fy fan, nu ska ja nog måla naglarna så ja kanske kan tänka på min hungriga mage!
Over and out


Jag idag med mitt självlockiga hår, har kommit på att ja nog ska låta mitt hår ha lite semester från plattången ett tag. Men med en massa spray så blir det faktiskt rätt fint, skulle nog vilja ha lite saltvatten spray också...

Kommentarer
Postat av: Sara Eriksson

Hello SEXYBABE!!!



Jäklans vilket hår du fått!!! INTE NÅ AVIS!!!!!HMMMMORRR



Vet du att det är 1 år sen vi träffades.. blääääääää måste ses ju!!!

2010-07-16 @ 21:53:51
URL: http://saraerixon.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0