Söndag

Snart är helgen slut, tråkigt! Iof så är ju jag ledig ialla fall, men inte mitt lilla hjärtat. Han är duktig som jobbar och står i.
Känns inte som att vi har gjort nånting men vi har faktiskt hunnit med en del. Vi har hälsat på syster och hennes söta familj, vi har fiskat, dammsugit hemma och lite sånt och nu så sitter Henke och Wike och kollar på film, kollade jag också men insåg att ja inte va så intresserad. Haha
I morgon så ska ja ta min cykel och trampa iväg till syrran en sväng på dan tänkte jag, är så himla dålig på att hälsa på. Måste ju passa på att hälsa på lilla Agnes när hon fortfarande är liten, tiden går ju så fort! Märker alltid stor skillnad när man är där. Nu tycker hon att det är jätteroligt när man gör miner och fula ljud, hehe.
Om 2 veckor fyller ju Henke år också, ska försöka planera lite småsaker så det ska bli lite roligt ialla fall. :)
Over and out
Världens sötaste systerdotter! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0