Full fart

Stress stress. Har hunnit fixa lunch, äta ,duschat och klätt på mig på 40 min, duktiga mig! ;) Så nu fick jag några få minuter att sitta här innan söta syster ska hämta mig. Ska åka dit och umgås lite och baka, va alldeles för länge sen ja va där nu..!
Sen har ja haft världens bästa morgonrutin den här veckan, först lite havregrynsgröt och sen gymma. Fick till och med mig Mamma idag, så vi körde gymmet en halvtimme och zumba en halvtimme, fan va svettigt det va, men ruskigt kul! Men imorn så ska ja ha vilo-dag, tror min stackars träningsverk uppskattar det, haha.
Längtar bara tills ja får jobb här i Gävle, då ska ja minsann köpa månadskort, så ja kan göra det till en vana varje vecka. :) Hejja beach 2011! Haha
Nä nu måste ja springa vidare, för nu kommer syster.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0