Malin-mys-kväll

Känner mig hängig och trött nu ikväll, kanske för att ja äntligen slappnar av en stund?
Så ikväll ska ja bara kolla på film, förmodligen i sängen, dricka ramlösa, tycka lite synd om mig själv och äta chips. Känns som att de inte kan bli så mycket bättre än så just nu, eller jo ja kom på en sak, att äta chips på Henkes sida av sängen så ja slipper sova i smulorna, hihihi.
Ska nog börja med ett nytt Greys avsnitt och sen en riktig smörig romantisk film, låter finfint i mina öron.
Fast när ja tänker efter så känns det lite taskigt, han har faktiskt varit jättegullig och snäll hela dan. Han har diskat, dammsugit, hämtat mig, skjutsat mig på Ica för att köpa chips och så har han lagat mat(!!). Så ja kanske borde vara lite snäll tillbaka och inte smula på hans sida..
Men nu måste ja nog börja kolla på film om ja ska orka hålla mig vaken över huvudtaget..!
Over and out


Jag äälskar dig, fast du kan se ut som ett mongo ibland! Kanske därför vi passar så bra ihop..?


Tänk va söta våra framtida barn kommer att vara, haha. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0