Godmorgon

Har varit uppe en liten stund och gjort mig iordning. Va lite småsegt att kliva upp imorse, kom hem nån gång runt 4 imorse efter att ha åkt bil med Clara, Amanda och Gabbiz hela kvällen, men de va kul! :)
Strax så ska ja och Älsklingen åka iväg och söka lite jobb, så nu håller ja tummarna för att de går bra för åtminstone en av oss. :) Men jag är lite smått nervös måste ja säga. Skulle ju vara helt underbart om man fick jobb i Gävle!
Men först så ska ja sminka mig lite och så ska jag nog göra lite gröt. Har blivit super-duktig och äter havregryns gröt varje morgon, hehe.
Over and out


Slänger in en gammal bild på mig och Henke, mest för syns skull. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0