I'm happy

Nu sitter jag vid min älskade dator och bloggar, hihi. Älsklingen fixade windows 7 åt mig igår och tog bort alla virus, han är duktig! <3 Så nu är ja happy!
Nu ska ja nog ta och vara lite ekonomisk och göra min egna latte istället för att köpa, kommer nog bli sjukt gott ialla fall! Eller ska man göra chai latte kanske..? Hmm nu fick ja belsutsångest, typiskt!


Önskar att mina latte också kunde vara så här söta! :) Förresten, hur säger man latte i plural? Lattes, lattar? Måste kolla upp det..
Fick ialla fall lära mig att kabab heter kebaber i plural om nån undrar, haha.

Over and out

Ps. Kollade upp latte, och tydligen ska man säga lattes om man vill ha flera. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0