PUH!

Idag är jag slut som artist!
Först en snabb frukost. Sen blev det gymmet med Nattha, körde crosstrainer och cyklade som uppvärmning. Sen blev det styrketräning på maskinerna och efter det så körde vi Zumba, va duktiga och stretchade också. Kommer nog ha grym träningsverk i morgon, men det är lite bra, hur ska man annars veta att man har bränt nå fett?
Sen åkte vi hem och käkade lunch, och sen blev det garaget heela dagen.
Men nu har ja tagit en väldigt varm långdusch och rakat benen, och nu ska jag och sötaste älsklingen kura ihop oss och kolla på karate kid! MYS!
Ska nog brygga en kopp med mitt supergoda kakao-te nu, fast det smakar inte riktigt kakao, mer kanel, men det är som sagt supergott! :D
Over and out


En puss-bild sen i våras när vi va i smygehuk! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja just ja :)



Det är bra med mig, & dig ? :)

2010-09-09 @ 10:14:37
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0