Dan före fredag! ;)

Godmorgon.
Har precis kollat igenom alla bloggar ja brukar läsa och nyhetssidorna, så nu har ja gjort min morgonrutin vid datorn. Hehe
Ska strax sätta mig och kolla igenom min recension och ska försöka korta ner den lite eftersom den blev några ord för lång.
Sen så ska jag plugga lite grammatik, fast det kommer nog gå sådär, är ju ganska kass på grammatik! Hehe Men men, ska väl försöka kolla igenom vad det är jag behöver plugga på och sådär inför i morgon!

Men först så ska jag gå och göra lite frukost, hallan och banan i turkisk yoghurt med min "frö-blandning" och en halv GI macka. Mums! ;) Hehe
Skulle ha haft en bra kamera också så jag kunde knäppa lite mer bilder, fast de får nog vänta ett tag! 

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0