Funderar

Blev en liten förändring på bloggen idag också, vart inte helt nöjd men det känns iaf bättre än innan! ;)
Sitter och funderar och spekulerar samt planerar lite.. Mycket förändringar om man jämför med för några månader sen, men som tur är så är det ju bara bra saker. :)
Just det, jag och henke ska på Getaway Rock i sommar, kommer bli grymt! Ska iof jobba där efteråt men de kan de ju vara värt!
Bara hoppas att vädret är lika bra som förra året!
Men nu funderar jag på att gå och lägga mig, ska kliva upp i någorlunda tid i morgon hade jag tänkt och plugga, har ju slutprov på fredag! 

Over and out

Ps. Ni får vara utan bild den här gången, har ju faktiskt fixat till bloggen istället. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0