Godmorgon

Just nu så sitter jag och dricker citronvatten, ska strax gå ut med Donna på en liten promenad. Är ganska fint väder idag men inte särkilt varmt om man jämför med hur det var för några dagar sen,
Sen så ska ja sätta mig och plugga pedagogiskt ledarskap i några timmar. Ska försöka göra klart veckans uppgift idag, skönt att ha det gjort!
Ska också skriva en lista på vad vi ska handla den här veckan eftersom vi inte har varit iväg och gjort det än. :P
Men nu börjar magen kurra lite så jag funderar på om ja ska äta lite frukost, har blivit jättedålig med det den senaste tiden.
Längtar till helgen också, det är ju sista april och det betyder ju att jag och älsklingen har varit tillsammans i 4 år. Inte dåligt inte! ;) Hehe

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0