Gooodmorgon!

Äntligen fredag! :D Hehe
Ska väl åka till komvux om en timme och skriva prov först och främst, sen så ska jag hem och göra ett närvaroprov och skicka in min recension som jag är färdig med! :)
Sen är det helg! Ska bli superskönt efter den här veckan med en massa plugg! Får väl se om det kanske blir ett glas vin med Natta ikväll också. :)
Men nu ska ja göra iordning lite frukost, sätta upp håret och dra på lite mascara.

Over and out


Natta hemma hos mig när vi provade en massa olika drinkar. :)

Kommentarer
Postat av: nattha

Vadå får väl se? och vadå ETT glas vin? :O

Vi ska dricka vin och det ska bli många glas! :D

2011-04-08 @ 14:13:20
URL: http://natrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0