Ibland hjälper det att tjata!

Har ju skrivit en massa mejl till en viss tidning om att ja inte har fått en premie som ja skulle ha fått i somras som tack för att ja ställt upp i en massa undersökningar. Skulle ju visserligen bara ha fått ett nagellack, haha. Men det är lite utav en principsak.
Men idag så fick jag hem ett litet paket på posten som gjorde mig väldigt glad.

3 Snygga nagellack. Mörkblått, "mörk-rosa" och jätte ljusrosa.
1 Läppglans
1 Mascara från FACE Stockholm
1 Nagelfin
1 Skitfint armband
Så nu blev jag lite happy! ;)
Fick hem en annan sak idag också som gjorde både mig och Henke väldigt glada. Men lägger upp en bild på den sen!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Johnnyelida

Informative website! Thanks!

2011-10-05 @ 11:39:46
URL: http://johnnyelida.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0