It's not about waiting for the storm to pass,

it's about learning to dance in the rain.

Har inte orkat blogga nånting nu på ett tag. Men kan ju skriva lite allmänt ointressanta saker som jag har gjort dom senaste dagarna.
I helgen så va det ju full fart, så den skriver jag om i morgon eller när jag nu orkar och har lust. :P
Men igår så va jag duktig och gick en långpromenad med Pappa i värmen, de va grymt varmt och ja fick lite skavsår.
Sen på eftermidddan så tvättade jag pappas bil som han ska sälja, både ut och invändigt. Tog typ bara 4 timmar, men den blev väldigt ren ialla fall!
Idag så har inte gjort så mycket faktiskt, har suttit rätt mycket vid datorn och googlat om roliga saker som förhoppningsvis kommer att hända. ;)
Och nu på kvällen så tog jag och älsklingen en promenad ner till vattnet och fiskade en sväng. De va supermysigt! Älskar att vara ute nu när våren verkligen är här!
I morgon så ska ja plugga, plugga och förmodligen veckohandla.
Just ja, gjorde en jättegod middag idag också. Lax och wok-grönsaker i ugn med en creme fraiche och fetaost sås. Supergott, plus att det blev en portion kvar som ja kan äta till lunch i morgon så jag är nöjd! :)

Oj va mycket svammel det blev nu, knappt så ja själv orkar läsa igenom allt!

Over and out

Ett litet smakprov på vad vi gjorde i helgen. Det här är en av bilarna från Fast and the Furious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0