Mysig lördag!

Nu har jag kommit hem igen, skönt. Va ju som sagt till Sandviken och kikade lite. Men det blev lite långtråkigt efter ett tag så jag och Natta blev lite inspirerade av ett BB uppdrag och körde "ignorera djuren", haha. Har ju kommit fram så himla mycket humlor och andra läskiga saker nu när det har blivit varmt och skönt ute.
Men jag klagar inte! :)
Imorgon så ska ja ut till Natta och sola hela dagen igen hade jag tänkt, kommer nog att bli riktigt skönt eftersom att det skulle bli ännu bättre väder i morgon! :D
Men nu ska ja strax tvätta av mig sminket och kanske dra igång en film.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Ragnaranna

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2012-08-21 @ 11:39:17
URL: http://ragnaranna.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0