Paus

Tar en liten plugg-paus nu tror jag. Ska hoppa in i duschen, sen kolla på ett Greys anatomy avsnitt och så tänkte jag måla naglarna lite om jag orkar. :) Skulle vilja fixa med dekorationer och grejer men dom sakerna har jag tappat bort tyvärr! Typiskt mig! Haha
Nä nu ska ja hoppa in i duschen, har ju fått en duschkräm av Mamma för ett tag sen förresten som ja älskar. Från Body Shop, tycker att deras produkter är helt underbara! Skulle vilja ha en med kokos-doft nu till sommaren också. :)

Over and out

Dom fina naglarna jag hade på balen, och dom fina ringarna också såklart!


Kommentarer
Postat av: nattha

HAHA! ja, lite då ;) JA, det hoppas jagå!

2011-04-07 @ 17:14:24
URL: http://natrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0