Solen skiner!

Bara så att alla vet så visste ja att ja skrev torsdag på det andra inlägget, ville bara kolla om min söta vän Therése hängde med. För hon kan vara fätt virrig ibland! ;)
Idag så skiner solen för fullt och fåglarna kvittrar.
Ska strax ta mig ut på en promenad i det fina vädret hade jag tänkt. Härligt! 
Men nu ska ja nog ta och käka lite frukost för ja börjar bli grymt hungrig! Det blir riktigt fet grekisk yoghurt, hallon och en massa frön. MUMS!

Over and out


Här är Therése och tittar ni på bilden så kanske ni förstår vad ja menar. Hon är ju lite ehm..öhh.. jo men ni fattar, eller hur? ;) Haha

Kommentarer
Postat av: Therése

HAHAHA.. Men Malin !!

Jag tror inte du hade koll på det, så det är nog du som är virrig här.

Jag är ju bara söt.

2011-04-14 @ 23:26:40
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0