Torsdag

Idag så har jag och Älsklingen kollat på lite film, 127 Hours. Den va väl helt okej, men inte mycket mer än så.
Sen så har jag pluggat, lagat lite mat och så följde jag med Henke som skulle skjutsa hem Pappa.
Resten av kvällen blir nog väldigt lugn. Ska nog ta och måla naglarna lite med nåt av dom nya nagellacken. Sen så ska ja ju självklart kolla på Big Brother, hehe. 
Undra om ja ska mäta fläsket idag också? Har ju hållt på med GI några veckor nu, har fuskat 1 gång faktiskt. Men men, skulle aldrig få för mig att dricka massa läsk eller äta en massa pommes å skit. För nu är jag faktiskt väldigt motiverad! :)
Go Malin! Haha

Over and out



Kommentarer
Postat av: Therése

IDAG är det väl torsdag om jag inte är helt fel ute ? ;)

2011-04-14 @ 08:38:35
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0