Tralala

Fick tillbaka min uppgift som ja skickade in förr förra veckan, hehe. Fick VG så är väl nöjd. Irriterande bara att man råkar göra lite slarvfel typ You med litet y. Men men, bra att ja fick tillbaka den nu så kan kan korrigera min bok-recension innan ja skickar in den. :)
Sitter och kollar på reprisen på BB nu också, haha.
Håller på och beställer böcker till nästa kurs också, duktiga mig. ;)
Men nu har ja en liten paus, har nyss ätit och tänkte vila huvudet en liten stund.
Håller ju fortfarande på med GI också, går riktigt bra! Fast den här veckan tänkte ja prova en ny frukost. Grekisk yohurt med en massa olika frön, valnötter, bär och lite frukt. Har även köpt ett annat GI bröd som ja ska testa.
Imorse åt ja förresten en supergod frukost/lunch. Gjorde en tonfiskröra med tonfisk (Såklart, hehe), finhackad rödlök, hackad ägg, majonnäs, lite salt, peppar och färsk citron. Och så hade jag en skiva GI-knäcke.
Riktigt gott och supermättande! :)

Over and out

PÖSS PÖSS MIN FINA ÄLSKLING! <3

Kommentarer
Postat av: Therése

Får inga pengar från Alfakassan......:( Tört. Men får tydligen mer från Försäkringskassan nu :P Nåt bra i det dåliga.

2011-04-05 @ 09:35:12
URL: http://grasmatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0