Vår!

Yes nu är det VÅR ute! :D
Har fixat lite plugg-grejer och dammsugit lite. Nu funderar jag på om ja ska ge lilla Donna ett välbehövligt vår-bad eller om ja ska sätta upp lite nya vår-gardiner. Hmm.. Kanske både och! Fast hinner nog bara göra en grej innan middagen. Tror nästan att jag röstar på en liten promenad i solen och sen bada Donna.
Fast iof så skrubbade ju jag hela badkaret igår och vet inte om jag är så sugen på att Donna ska snuska ner det.
Får fundera lite. Kanske till och med slänger upp en bild på vad det blir sen! ;)

Over and out

Ps. Kände att det här inlägget var otroligt innehållsrikt och intressant! Men det är väl kanske de som är lite grejen med bloggar, eller? 


Slänger väl in en sjukt meningslös bild också bara för att ja kände för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0