If people are trying to bring you down

it only means that you are above them.

Gick och la mig och försökte sova för över en timme sen, gick ju sådär. Har världens huvudvärk plus att jag har en miljon tankar som snurrar om framtiden osv. 
Natta va här en sväng och bjöd på ett par glas med vin ikväll också, riktigt snällt tycker jag. :) Kändes skönt att prata av sig lite med henne också!

Jaja, vart ju ett ganska värdelöst inlägg egentligen. Men ska nog hoppa ner i sängen igen och vänta på att huvudvärkstabletten ska börja hjälpa. Har haft mcket huvudvärk den senaste tiden, blä på det!

Over and out


Nu ska ja hoppa ner i sängen igen och krama om den finaste jag vet! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0