My day! :)

Då var man alltså ett år äldre idag, men inte ett dygg visare. Men sånt kanske kommer lite senare när åldern har stått still ett x antal år. :P
Dagen firades med familjen, en supergod tårta och självklart massa grymma presenter. :)
Fick pengar så jag kan ta övningskörnings-kursen, tatuerings-pengar, blommor, fjäder extensions, en telefon och en biljett till Globen där jag ska gå och se Rihanna med min underbara syster. :)
Känner mig riktigt bortskämd i år som fick så mycket bra presenter!
Tänkte lägga in bilder också, men hittade inte sladden till kameran så det tänker jag göra i morgon istället.

Nu ska ja umgås lite med min underbara Älskling innan det är dags att sova! Har varit en underbar dag så jag börjar bli lite trött i skallen nu.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Gabriella´

Grattis i efterskott!

2011-08-27 @ 19:14:26
URL: http://gaaabriellas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0