Söndag, igen!

Idag så har vi haft en mysig söndag här hemma. På dagen så har vi tvättat en massa, städat och fixat. Sen så kom Kohan hit, vi käkade lite thaimat och kollade på sista Fast and furious filmen, den va helt okej. Sista delen av filmen var riktigt bra! :)
I morgon så ska jag vika all tvätt, skriva ett personligt brev och förmodligen ta mig ut på en promenad. Känner att jag behöver det nu, har blivit mycket skräpmat senaste dagarna och nästa vecka kommer nog bestå av rätt mycket tårta och fika känner jag på mig. :)

Men nu så ska ja bädda rent i sängen, finns inte mycket som är skönare än nytvättade lakan i sängen när man ska sova!

Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0