Några visa ord

Känner mig trött och har ont i huvudet, va ja på fest igår kanske? Näe faktiskt inte, men de känns som det!
Idag så blir det tidigt i säng för mig, ganska snart faktiskt. Klockan ringer 04.30 imorgon som vanligt. Men lika glad är jag för det..!
Från och med 1a januari så är ja inte heller timanställd som vikarie, utan får börja jobba "på riktigt". Är så himla glad!! :D

Nä undra om man ska gå och lägga sig så kroppen får så många timmars sömn det går innan det är dags att kliva upp igen.

Slänger in ett litet tips också som jag hittade på ett klistermärke för ett tag sen:


Och om ni inte kommer ihåg detta så får ni helt enkelt skylla er själva, puckon. Hihi

Over and out

Kommentarer
Postat av: Gabfro

GRATTIS ÄNNU EN GÅNG! :D

2011-12-10 @ 03:41:12
URL: http://gaaabriellas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0