Tisdag!

Bloggar aldrig längre, jag vet. Borde verkligen skaffa en blogg som finns som android-app istället för blogg.se som bara har till iphone..
Kommer att bli en underbar tisdagskväll ikväll känns det som, är rätt så slut efter en dag på jobbet så nu sitter jag ny-duschad i soffan och väntar på världens godaste pizza! Taco-pizza från american take away, mums!

Sen så blir det soff häng framför gossipgirl med min finasta Donna såklart! ♥

Riktigt myspys, får se om jag orkar göra nåt mer, annars kommer nog röven fortsätta vara fast i soffan. För ja har inte lust med ett enda måste ikväll! ;)

Over and out


Jag och fina Donna i slutet på sommmaren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0