Ligger i sängen

Blev en tidig kväll för oss ikväll eftersom Henke ska upp och jobba i morgon. :) Iof så ska han upp kl.6 så han borde väl redan ha sovit. :P Men nu har vi iaf kommit i säng.
Ja tog med mig datorn så ja kunde nörda lite en stund eftersom ja känner mig pigg!
Har varit på komvux och arbetsförmedlingen idag också, känns bra! Har anmält mig till en engeska kurs och har planerat att anmäla mig till lite psykologi kurser, känner mig riktigt peppad nu för att börja plugga så ja ser fram emot det! Hoppas ja får komma igång snart! :)
Är verkligen på tiden att ja tar tag i "framtiden" och ser till att göra nånting mer med mitt lov än bara strö-jobb varvat med att vara arbetslös!
Känner på mig att det här året kommer bli grymt! :)
Men nu ska ja kolla vidare på lite kurser och så, men ja slänger in en ful bild på mig själv som ja precis knäppte ego som man är. Haha, njaa, tyckte mest att det kanske va dags för en bild som är tagen nyligen. Och tyvärr blir det inte vackrare än såhär när man är lite halvtrött strax innan 12 på natten. :p
Over and out

Kommentarer
Postat av: Clara

Du är alltid vacker Malin :) <3

2011-02-16 @ 11:48:58
URL: http://ragnefjards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0