Lite trött

Känner mig lite trött idag, vet inte hur många gånger jag vaknade i natt. Hände en halvskumm grej också, vaknade av att larmet tjöt och ja va sjukt trött, kollar på klockan och den är kvart över 5!? Och med tanke på att ja la mig vid 2 så va det ju inte så konstigt att ja va trött. :P Men nu när ja kollade på telefonen så va det ingen larm som va ställt vid den tiden, och ingen hade ringt heller..
Sen så flyger ja upp ur sängen halv 9 och springer runt och morrar över att ja har försovit mig, fast ja trodde egentligen att klockan va halv 10, hehe, så det va rätt lugnt.
Vi hann ju dessutom kolla på ett halvt program One Tree Hill innan vi åkte iväg iaf. :)
Har varit hos syrran och passat deras sötnos så att dom hade chans att fixa lite i lägenheten, hon är så mysig! <3
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0