Snart får ja äntligen sova

Har varit och extrajobbat några timmar nu på kvällen, så jag känner mig ännu tröttare nu än ja har gjort på hela dagen, och idag har verkligen varit en trött-dag!
Men det ska ju iof bli ganska skönt att ja ska gå och sova strax. :)
I morgon så måste ja verkligen se till att plocka undan här hemma, drog ju fram en massa ljusluktor och grejer som står på hela matbordet och i halva hallen när ja skulle fixa sovrummet. Sen så ska vi nog fortsätta där vi slutade igår med extrajobbet, som för övrigt inte är så häftigt som det låter. Haha :P Vi håller på att städa ur en lokal.
Men nu så ska ja nog gå ut i kylan för att gå nattpromenaden med Donna, skönt för mig att hon är typ lika förtjust som mig i den här kylan, så promenaderna blir väldigt korta!
Over and out


Mitt älskade busfrö! <3

Kommentarer
Postat av: Clara

Naaw söta golvmoppen :P Hihi.

Vad skönt för er och få jobba lite :)

Puss

2011-02-23 @ 13:48:59
URL: http://ragnefjards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0