Trött och glad

Har hunnit med mycket sen jag bloggade sist.
Igår så gick vi över till grannarna, Emma och Freddie och drack och hade trevligt. Sen så drog jag och Henke ner på Olearys en sväng för att träffa Lotta, jättekul, va så länge sen ja träffade henne!
Idag så har vi varit på sjön typ hela dagen och snackat skit och kikat på bilar.
När det va slut så åkte vi till Mamma och Pappa för att äta middag, fick sushi så jag blev överlycklig! ;)
Men nu så är vi hemma igen och ska varva ner i soffan framför big brother och kanske en film, ska bli jätteskönt!
Over and out



Jag och Lotta provar lite läckra solbrillor, kommer inte riktigt ihåg när de va..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0