What am I supposed tu do?

Har haft en supertrevlig kväll med Clara, Gabbiz och Elin! :)
Synd bara att den slutade som den slutade.
Men tyvärr så kan ja inte trolla och har slut med önskningar för ett tag framöver. Så vad ska man göra?
Men i morgon så ska ja och älsk åka till *** och de suger, men som sagt, vad ska man göra?
Försöker med alla medel att ta tag i mitt liv, och ibland går det men ibland så går det åt h*lvete.
Sånt är livet..
Är väl bara tur för mig att ja njuter av livet med min underbara sambo, detaljerna är småsaker som ja ändå inte kommer komma ihåg när ja är 75 bast och berättar för barnbarnen om mitt underbara liv!
Over and out

Ps. Passion is the key to my happyness!


Sometimes I'm hot, sometimes I'm not. But guess what? I'm just human!

Kommentarer
Postat av: Sara Eriksson

Hahaha, nix inte ännu:)

2011-02-18 @ 07:48:58
URL: http://saraerixon.bloggplatsen.se
Postat av: Tristankajsa

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2012-07-12 @ 14:34:27
URL: http://tristankajsa.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0