2006-jun-22 @ 15:10

Hittade en blogg som ja hade startat för vääldigt länge sen. Hade bara skrivit 6 inlägg, men här är en del av det.

"Jag har bara haft Sirocco i två år.. men det känns betydligt längre. Du har betytt oerhört mycket för mig, och nu känns det som jag överger dig... faan... Hur ska jag klara mig utan dig?
Men jag lovar att jag inte kommer att glömma dig!!
Ja ska hämta Lyell i morgon också, det ser jag fram emot.. men just nu känns det lite svårt att se ljuspunkten i det hela. För jag vet ju att det kommer bli bättre för oss båda, du kommer till en familj som vill ha en skogsmulle ponny och som inte ställer så stora krav på dig som jag gör. 
Men det viktigaste är väl att önska den man älskar lycka... de är kärlek..
Så, egentligen så borde jag sluta vara så självisk, torka tårarna och åka upp till dig istället för att sitta här. Och göra det bästa av tiden vi har tillsammans... 
Jag älskar dig!

I morgon kommer att vara den värsta och den bästa dagen i mitt liv! 
Slutet och början på något underbart!"


Sirocco <3



Lyell <3

Den här bilden är från dagen efter jag fick hem honom, och första gången jag red hemma.
Lyell blev också någon som har en väldigt stor plats i mitt hjärta, jag önskar att jag kunde få tillbaka dig nu!
Jag hoppas att ni båda har det bra, vart ni än är.
Jag blir ledsen när ja tänker på er för ja saknar er, men från och med nu ska ja bli glad och komma ihåg allt underbart vi har varit med om tillsammans.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0